6 Nisan 2015 Pazartesi

Pozitif Disiplin

Bazen çocuklarımızın bir takım davranışları karşısında ne yapacağımızı bilemeyiz. Kendi tepkimizin yada tavrımızın doğru olup olmadığını, çocuğumuzla ilişkimizi yada çocuğumuzun duygularını olumsuz etkileyip etkilemediğini merak ederiz. Yani en azından benim böyle hissettiğim zamanlar çok oldu. Yine böyle bir zamanda tanıştım ben Jane Nelsen’la, onun yazdığı “Çocuk Eğitiminde A'dan Z'ye Pozitif Disiplin” kitabı sayesinde.

Pozitif Disiplin ve Jane Nelsen ile ilgili daha çok bilgiye www.positivediscipline.com adresinden ulaşabilirsiniz. Hatta İngilizceniz iyi ise yazarın yöntemini daha derinlemesine anlattığı “Positive Discipline” kitabını okuyup kazanımlarınızı bizimle de paylaşabilirsiniz.

Okuduğum kitabın anlatım olarak beni derinden etkileyen çok güzel bölümleri var. Bir kaçını buradan sizlerle paylaşmak istiyorum.


İyi Okumalar…